Bilge'den

Fotoğrafım

Merhaba, Küçücük bir kızken annemin topuklu ayakkabılarını giyip, rujlarını sürerek aynada kendimi izlerdim,okul yıllarımda adım hep kokoş, lolita, stilist Bilge idi. Zaman geçti ama benim modaya ve giyime karşı merakım hiç bitmedi ve geçmedi. Bu blogumda, moda haberlerini,öne çıkan stilleri,kombin önerilerini,sezon trendlerini,ünlülerin stillerini,kendimden kareleri,kozmetik canavarı olduğum için denediğim ürünleri,kısacası bir bayanın hayatının parçası olan güzellik kavramının bütün detaylarını kendi zevkimce sizlerle paylaşacağım. Umarım sizinde tarzınıza uygulamak istediğiniz ve örnek alacağınız paylaşımlar olur... Sevgi ve saygılarımla....
Bilge -Karadeniz

Translate:

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

++Sitene Ekle

Mıagusto'da ara

SOSYAL MEDYADA MIAGUSTO

Icon Icon Follow Me on Pinterest

24 Ekim 2012 Çarşamba

Bugün ne giydim:)

İlla by Dilay beni çok güzel ağırladı. Kendisine bu nezaketinden ötürü çok teşekkür ederim:) söyleşiye giderken neler yapmışım, sizlerle paylaşmak istedim:)




Artık trenchcoat un önemini söylemeye gerek yok siye düşünüyorum.
Hem gündüz hemde geceye kendini adapte edebilen bir parça olan trenchcoatun yükselişi Burberry sayesinde oldu.
ilk zamanlar klasik bej rengi çok popülerdi ama artık her rengi kullanılıyor.
Allı pullu elbiselerle yakışıyor.
Jean, beyaz tshirt kombinine ayrı bir hava katıyor
Gece davetlerinde şık tuvalet ve tasarımlarlauyumlu oluyor.

Artık tüm markalarda bulmanız mümkün.
Benimki Burberry



Çanta:Gucci (iki sezon önce almıştım ama ruhan bu sene yine revaçta)
Botlar: Burberry
Jean:Home Store
Kalıplarına bayılıyorum:)

Gold kemer: Home Store

Kolye:Twist
Yüzüklerim kuyumcumdan
İlla by dilay ile söyleşide:)

Takılara bakarken:))


2 yorum:

Belle Amie dedi ki...

cok tatlisin canim takip ediyorum blogunu :)
belleeamie.blogspot.co.uk

Bilge Karadeniz dedi ki...

çoookkk teşekkür ederim...:)
bende hemen bakacağım senin bloguna:)

Bunlarda ilginizi çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...