Bilge'den

Fotoğrafım

Merhaba, Küçücük bir kızken annemin topuklu ayakkabılarını giyip, rujlarını sürerek aynada kendimi izlerdim,okul yıllarımda adım hep kokoş, lolita, stilist Bilge idi. Zaman geçti ama benim modaya ve giyime karşı merakım hiç bitmedi ve geçmedi. Bu blogumda, moda haberlerini,öne çıkan stilleri,kombin önerilerini,sezon trendlerini,ünlülerin stillerini,kendimden kareleri,kozmetik canavarı olduğum için denediğim ürünleri,kısacası bir bayanın hayatının parçası olan güzellik kavramının bütün detaylarını kendi zevkimce sizlerle paylaşacağım. Umarım sizinde tarzınıza uygulamak istediğiniz ve örnek alacağınız paylaşımlar olur... Sevgi ve saygılarımla....
Bilge -Karadeniz

Translate:

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

++Sitene Ekle

Mıagusto'da ara

SOSYAL MEDYADA MIAGUSTO

Icon Icon Follow Me on Pinterest

22 Ekim 2012 Pazartesi

İşte bordo makyaj önerileri


Dior,un bu rengini hiç kullanmadım ama açık pembe rengini daha önce kullandım.dudakta hem mat hemde parlak etkisi veriyor, nasıl mı? SanırımDior'un profesyonelliğinden kaynaklanıyor.
İşte sezonun favori tırnak rengi.gold ve bordo.ben siyah ve bordo rengi daha önce denedim,çokta olumlu yorumlar aldım



Ysl'nin ojesini daha önce hiç denemedim umarım güzeldir benim önerim Dior'un klasik bordosu. Tırnağınızdan neredeyse giç çıkmıyor.Essie ürünlerinin fiyatı daha uygun,1oje değil 5 oje satın almak isteyenler için.
İşte bunlarda benim denemelerim :)
Siyah, bordo ve gold..... Sezon trendi geçmeden Tırnaklarınıza mutlaka birini ugulayın.:)


Technorati Tags: www.dior.com, www.mac.com .

Hiç yorum yok:

Bunlarda ilginizi çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...