Bilge'den

Fotoğrafım

Merhaba, Küçücük bir kızken annemin topuklu ayakkabılarını giyip, rujlarını sürerek aynada kendimi izlerdim,okul yıllarımda adım hep kokoş, lolita, stilist Bilge idi. Zaman geçti ama benim modaya ve giyime karşı merakım hiç bitmedi ve geçmedi. Bu blogumda, moda haberlerini,öne çıkan stilleri,kombin önerilerini,sezon trendlerini,ünlülerin stillerini,kendimden kareleri,kozmetik canavarı olduğum için denediğim ürünleri,kısacası bir bayanın hayatının parçası olan güzellik kavramının bütün detaylarını kendi zevkimce sizlerle paylaşacağım. Umarım sizinde tarzınıza uygulamak istediğiniz ve örnek alacağınız paylaşımlar olur... Sevgi ve saygılarımla....
Bilge -Karadeniz

Translate:

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

++Sitene Ekle

Mıagusto'da ara

SOSYAL MEDYADA MIAGUSTO

Icon Icon Follow Me on Pinterest

16 Kasım 2012 Cuma

2012 Oscar ödüllerinde ünlüler kıyafetleriye büyüledi

2012 Oscar ödülleri kısa bir süre önce yapıldı.
Bende hemen kırmızı halıda ünlüler ne giymiş diye bir göz attım.
Dikkatimi çeken ise birçok ünlünün sezonun trendi olan kırmızı renk,tasarım elbise seçmiş olmaları.






Natali Portman
Elbisesi:Dior




Michelle Williams
çanta: Bottega Venetta Clutch ve
Elbise: louis vuitton( peplum)





Jesicca Chastain
elbise:Alexander Mc Quenn
Sezon trendi barok ve gold



Stacy Keibler
elbise: Marchesa




Jennifer Lopez
Elbise: Zuhair Murad



Gwyneth Paltrow
Elbise: Tom Ford

Siz hangisini beğendiniz?
Yorumlarınız bekliyorum..
Yorum yapan Miagusto severlerden bir kişiye sezon trendi küpe hediyem olucak..
Bekliyorum sizleri:)

Hiç yorum yok:

Bunlarda ilginizi çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...