Bilge'den

Fotoğrafım

Merhaba, Küçücük bir kızken annemin topuklu ayakkabılarını giyip, rujlarını sürerek aynada kendimi izlerdim,okul yıllarımda adım hep kokoş, lolita, stilist Bilge idi. Zaman geçti ama benim modaya ve giyime karşı merakım hiç bitmedi ve geçmedi. Bu blogumda, moda haberlerini,öne çıkan stilleri,kombin önerilerini,sezon trendlerini,ünlülerin stillerini,kendimden kareleri,kozmetik canavarı olduğum için denediğim ürünleri,kısacası bir bayanın hayatının parçası olan güzellik kavramının bütün detaylarını kendi zevkimce sizlerle paylaşacağım. Umarım sizinde tarzınıza uygulamak istediğiniz ve örnek alacağınız paylaşımlar olur... Sevgi ve saygılarımla....
Bilge -Karadeniz

Translate:

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

++Sitene Ekle

Mıagusto'da ara

SOSYAL MEDYADA MIAGUSTO

Icon Icon Follow Me on Pinterest

21 Kasım 2012 Çarşamba

Beyaz renk kışa nasıl adapte olur,sokak stilinden kareler

Merhabalar:))
Bilmiyorum siz beyaz rengi severmisiniz,ben çok severim,yazın beyaz skinny jean sürekli kullandığım bir parçadır.Bence beyaz pantalon çok sofistike bir hava katıyor görünüşe,her renkle kombilenebilmeside joker yapıyor bu rengi:) hemde siyaha alternatif.....
Ben beyaz rengi siyah ve karamel ile kullanıyorum
Zaten fotoğraflarda göreceğiniz gibi bir çok kombin arasından tarzıma yakın olanları seçtim:)





Gece için çok şık bir alternatif
Pullu simli bir üst,ispanyol paça beyaz pantalon.
Fakat pantalonun dikişlerine çok dikkat edin.
Beyaz renk hatayıda çok rahat gösterir.

Beyaz ve karamel tonları,haftasonları için güzel bir kombin


Kot gömlek ve beyaz pantalon bence çok şık duruyor:)
Sizde böyle bir kombin yapabilirsiniz
Üstünüzd alacağınız karamel renginde bir ceket ve karamşe tonlarında bottilerle güne hazırsınız..


Kombin güzel fakat bu kemerle bu kolyeyii ben yakıştıramadım.
Kemer sportif kolye ise klasik bir havada..
Bence stil hatası gibi sanki:))
Bu arada ceketleri omuza almak trendler arasında bu kış:)


Gelin gibi bembeyaz


Bembeyaz giyinirken lütfen beyazların birbiriyle uyumlu olmasına dikkat edin...


Bence,Victoria Beckham işi kesinlikle biliyor.




Bol paça pantalon,güzel bir detay ama ince yapılıların giymesi gerekir diye düşünüyorum...

3 yorum:

Adsız dedi ki...

kar yağdığında kötü bir görüntü olabilir ama fotoğraflar çok iyi

Gülden Hekimli dedi ki...

güzel bir çalışma olmuş, teşekkürler

Bilge Karadeniz dedi ki...

Gülden hanım çok teşekkür ederim beğeniniz için..
Karlı havalrda değilde şu sıralar giyinmek en doğrusu sanki..

Bunlarda ilginizi çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...