Bilge'den

Fotoğrafım

Merhaba, Küçücük bir kızken annemin topuklu ayakkabılarını giyip, rujlarını sürerek aynada kendimi izlerdim,okul yıllarımda adım hep kokoş, lolita, stilist Bilge idi. Zaman geçti ama benim modaya ve giyime karşı merakım hiç bitmedi ve geçmedi. Bu blogumda, moda haberlerini,öne çıkan stilleri,kombin önerilerini,sezon trendlerini,ünlülerin stillerini,kendimden kareleri,kozmetik canavarı olduğum için denediğim ürünleri,kısacası bir bayanın hayatının parçası olan güzellik kavramının bütün detaylarını kendi zevkimce sizlerle paylaşacağım. Umarım sizinde tarzınıza uygulamak istediğiniz ve örnek alacağınız paylaşımlar olur... Sevgi ve saygılarımla....
Bilge -Karadeniz

Translate:

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

++Sitene Ekle

Mıagusto'da ara

SOSYAL MEDYADA MIAGUSTO

Icon Icon Follow Me on Pinterest

7 Kasım 2012 Çarşamba

Bilge'den kareler by Nazlı Erden

www.nazlierden.comEvettt:)
Heyecanlı bekleyişim sona erdi,Nazlı hanım beni çok fazla bekletmedi ve profesyonelliğiyle çektiği fotoğraflarımı bana gönderdi.
Bende sizlerle paylaşıyorum.
İşte sezon trendleri konseptli çalışmamız
www.nazlıeren.com




Sezon trendi 1: kemerler
Sezon trendi 2: zincir kolyeler ve gold olan herşey
Sezon trendi3: kısa kabarık etekler
Sezon trendi4:kürk Ve kürkün ihtişamı
Sezon trendi 5: şapkalar,kürklü olanları popüler
Sezon trendi 6:bağcıklı botlar
Sezon trendi 7: kalın bileklikler
Sezon trendi 8: kürk yelekler
Sezon trendi 9: fuşya rengi olan herşey
Sezon trendi 10: military
Sezon trendi military ceketler,paltolar
Sezon trendi 11: deri eldivenler
Nazlı hanım'ın ofisinde bulunan kaftanı giymek istedim...


Sezon trendi 12: peplum

İnşallah keyif almışsınızdır:)))
Teşekkür ederim Nazlı Eren.....

2 yorum:

Coşkun Hürsel dedi ki...

İçlerinde çok güzel kareler var. İlk kare mesela, nefis ve etkileyici bir poz...

Bilge Karadeniz dedi ki...

teşekkür ederim,ayrıca dediğinizi dikkate aldım,blogda ufak değişiklikler yaptım...

Bunlarda ilginizi çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...