Bilge'den

Fotoğrafım

Merhaba, Küçücük bir kızken annemin topuklu ayakkabılarını giyip, rujlarını sürerek aynada kendimi izlerdim,okul yıllarımda adım hep kokoş, lolita, stilist Bilge idi. Zaman geçti ama benim modaya ve giyime karşı merakım hiç bitmedi ve geçmedi. Bu blogumda, moda haberlerini,öne çıkan stilleri,kombin önerilerini,sezon trendlerini,ünlülerin stillerini,kendimden kareleri,kozmetik canavarı olduğum için denediğim ürünleri,kısacası bir bayanın hayatının parçası olan güzellik kavramının bütün detaylarını kendi zevkimce sizlerle paylaşacağım. Umarım sizinde tarzınıza uygulamak istediğiniz ve örnek alacağınız paylaşımlar olur... Sevgi ve saygılarımla....
Bilge -Karadeniz

Translate:

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

++Sitene Ekle

Mıagusto'da ara

SOSYAL MEDYADA MIAGUSTO

Icon Icon Follow Me on Pinterest

7 Kasım 2012 Çarşamba

Bilge'den backstage karaleri by Nazlı Erden


Merhaba Miagusto severler,
Dün benim için çok heyecanlı bir gündü,iş anlamında ilk defa profesyonel olarak kamera karşısına geçecektim,ama Nazlı Erden profesyonelliğinden ötürü beni çok rahatlattı.
Böylelikle sezon trendi temalı moda çekimimizi tamamlamış olduk.

Stüdyo mükemmeldi,Nazlı hanım'ın babası çok ünlü bir ressam,stüdyonun bütün duvarları babasının resimleriyle kaplı,içeri girdiğinizde Osmanlı imparatorluğunun izlerini taşıyan eşyalar hakim,kendimi o dönemlerde fotoğraf çekiliyor gibi hissettim,tabi o dönemde fotoğraf makinesi olmadığı için bana hoş bir tezatlık yarattı.:)
Nazlı Erden'e ulaşmak çok basitwww.nazlierden.com dan kendisine ulaşabilirsiniz.
mail adresi ise nazlierden22@gmail.com
iki saat süren bir çekimin ardından güzel görüntüleri merakla bekliyordum,hala daha görüntüleri görebilmiş değilim çünkü Nazlı hanım çok yoğun ve çalışmalarında oldukça titiz,kesinikle eskik birşey olsun istemiyor,sanırım görüntülerim gün içinde elime geçecek,tabiki bende sizlere ileteceğim fotoğraflarımdan önce backstage izlemek isterseniz buyrun derim:) 







video

4 yorum:

Nazlı dedi ki...

Samimi yazin ve dunku ictenligin icin cok teekkurler :) her zaman beklerim! Blogunda kocamaaan basarilar :)

Bilge Karadeniz dedi ki...

Esas ben teşekkür ederİm,herşey çok güzel oldu sayende:)
Bende başarılarının devamını dilerim...:))

Hande MiDiLLi dedi ki...

Bilgem benimmm, bir insan fotoğrafta ancak bu kadar kendisi gibi çıkabilir... Kalp, yüze ışıl ışıl yansımış... Güzel gözleriyle güzel güzel bakan prensesimizsin sen... Maşallah sana... Ayrıca senin bu doğal güzelliğini, bize böyle duru bir şekilde sunan Nazlı Hanım'a da alkışşş...

Bilge Karadeniz dedi ki...

Ablacığım,çok teşekkür ederim:)
bende bu güzel yorumların karşısında diyecek söz bulamadım.
canım ablam:) ve dediğin gibi bende Nazlı hanımıda tebrik ediyorum gönülden...

Bunlarda ilginizi çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...