Bilge'den

Fotoğrafım

Merhaba, Küçücük bir kızken annemin topuklu ayakkabılarını giyip, rujlarını sürerek aynada kendimi izlerdim,okul yıllarımda adım hep kokoş, lolita, stilist Bilge idi. Zaman geçti ama benim modaya ve giyime karşı merakım hiç bitmedi ve geçmedi. Bu blogumda, moda haberlerini,öne çıkan stilleri,kombin önerilerini,sezon trendlerini,ünlülerin stillerini,kendimden kareleri,kozmetik canavarı olduğum için denediğim ürünleri,kısacası bir bayanın hayatının parçası olan güzellik kavramının bütün detaylarını kendi zevkimce sizlerle paylaşacağım. Umarım sizinde tarzınıza uygulamak istediğiniz ve örnek alacağınız paylaşımlar olur... Sevgi ve saygılarımla....
Bilge -Karadeniz

Translate:

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

++Sitene Ekle

Mıagusto'da ara

SOSYAL MEDYADA MIAGUSTO

Icon Icon Follow Me on Pinterest

4 Kasım 2012 Pazar

Florya Aqua'da Ulus29 acılısı yapıldı

Florya aqua alışveriş merkezi çok kısa süre önce hizmete başladı.
Alışveriş merkezi,ünlü mağazaların yanı sıra popüler restoran ve klupleride barındırıyor.
Bunlardan biriside Ulus 29....
Bugün Ulus 29'un Florya şubesi walk in 29'un açılışındaydım.
Mekan gayet hoş,yemekler oldukça başarılı,deniz kenarında birşeyler içerken gün batımını izlemek inanılmaz.












Elbise:Gucci
Çanta:Lv
Ayakkabı:christian Louboutin


Yüzük:anneannemin yüzüğü:) sanırım antika olmuştur artık:))

Mekan sahibi Hülya Karadeniz ve eşi Orkun Karadeniz ile birlikte bir poz vermek istedim...

2 yorum:

Hande MİDİLLİ dedi ki...

Merhaba Bilgeciğim, yorumum, verdiğin haber dışında olacak ama, yazmadan edemedim... Bu gri, soğuk, yağmurlu sonbahar günlerini, taşımış olduğun, seni daha da şeker gösteren elbiseyle, çok şık bir şekilde renklendirmişsin... Ne çıtır hanımsın seeennn... Alkışşşş...

Bilge Karadeniz dedi ki...

Ablacigim,co tesekkur ederim,sen hep beni simartiyorsun boyleee...:))

Bunlarda ilginizi çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...