Bilge'den

Fotoğrafım

Merhaba, Küçücük bir kızken annemin topuklu ayakkabılarını giyip, rujlarını sürerek aynada kendimi izlerdim,okul yıllarımda adım hep kokoş, lolita, stilist Bilge idi. Zaman geçti ama benim modaya ve giyime karşı merakım hiç bitmedi ve geçmedi. Bu blogumda, moda haberlerini,öne çıkan stilleri,kombin önerilerini,sezon trendlerini,ünlülerin stillerini,kendimden kareleri,kozmetik canavarı olduğum için denediğim ürünleri,kısacası bir bayanın hayatının parçası olan güzellik kavramının bütün detaylarını kendi zevkimce sizlerle paylaşacağım. Umarım sizinde tarzınıza uygulamak istediğiniz ve örnek alacağınız paylaşımlar olur... Sevgi ve saygılarımla....
Bilge -Karadeniz

Translate:

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

++Sitene Ekle

Mıagusto'da ara

SOSYAL MEDYADA MIAGUSTO

Icon Icon Follow Me on Pinterest

20 Kasım 2012 Salı

Merhabalar,

Öncelikle Miagusto'yu takip ettiğiniz için,sosyal medyada var olan hesaplarınızdan blogumu paylaştığınız için ve şahsıma yaptığınız güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim.
sizlerde biliyorsunuz ki, istek doğrultusunda,çok kısa bir süre önce tasarım ürünler yaparak sizlerin beğenisine sunduk, sizlerde çok beğendiniz,siparişler verdiniz,yeri geldi ben bu şekilde istiyorum diyerek yönlendirdiniz.
Ben tasarım ürünler olayına çok değer verdiğim bir arkadaşım ile başladım, aslında blogu açtığım zaman böyle bir düşüncem yoktu fakat neden böyle birşey de yapmıyorsun denilince kendimi bu işin içinde buldum, bu işe başlayınca daha öncelerde farkında  olduğum fakat  körelmiş olan el beceriminde tekrardan ortaya çıktığını fark ettim:), ne kadar sürdürürüm diye düşünürken,sizlerden siparişler gelmeye başladı,üst üste gelen siparişler doğrultusunda anladım ki Miagusto butik artık blogun bir parçası olmuş ve sevilmiş...

Arkadaşım ve ben,sizlere daha iyi,daha güzel şeyler sunabilmek ve tasarlamak için sizlerin yorumlarınızı ve düşüncelerinizi bekliyoruz çünkü sizin önerileriniz bizim için çok önemli,aklınızda olan,paylaşmak istediğiniz ve Miagusto'da buda olsun diyeceğiniz önerileriniz var ise lütfen belirtin.:)

Müşterilerimizin yeni siparişlerini butikte yayınladım,göz atmak isterseniz   https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=4122012857289820762#editor/target=page;pageID=4327436269761372069

ilginiz için çok teşekkür ederiz.
Bilge ve arkadaşım Büşra :)

 işte yeni siparişlerimiz:





Hiç yorum yok:

Bunlarda ilginizi çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...