Bilge'den

Fotoğrafım

Merhaba, Küçücük bir kızken annemin topuklu ayakkabılarını giyip, rujlarını sürerek aynada kendimi izlerdim,okul yıllarımda adım hep kokoş, lolita, stilist Bilge idi. Zaman geçti ama benim modaya ve giyime karşı merakım hiç bitmedi ve geçmedi. Bu blogumda, moda haberlerini,öne çıkan stilleri,kombin önerilerini,sezon trendlerini,ünlülerin stillerini,kendimden kareleri,kozmetik canavarı olduğum için denediğim ürünleri,kısacası bir bayanın hayatının parçası olan güzellik kavramının bütün detaylarını kendi zevkimce sizlerle paylaşacağım. Umarım sizinde tarzınıza uygulamak istediğiniz ve örnek alacağınız paylaşımlar olur... Sevgi ve saygılarımla....
Bilge -Karadeniz

Translate:

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

++Sitene Ekle

Mıagusto'da ara

SOSYAL MEDYADA MIAGUSTO

Icon Icon Follow Me on Pinterest

18 Kasım 2012 Pazar

Miagusto, Aqua Florya'da Home Store'da alışverişte

Herkese iyi pazarlar dilerim.
Daha önceki bir postumdada belirtmiştim
Florya'da Aqua alışveriş merkezi çok kısa bir süre önce açıldı.
Tabiki ben ve arkadaşlarım Aqua'nın müdavimlerinden olduk.
Sık sık uğradığım ve alışveriş için tercih ettiğim yerlerden birisi oldu.
Klasik bir pazar günü yine alışverişe çıktım,sizler için birazda Aqua'yı gezdim.




Bilge kazak:TWIST
Etek:TWIST
Diz üstü çizmeler:ADAM'S
fly ınn Avm de mağazası mevcut
Kemer:QUE
Çanta:LOUIS VUITTON
Gömlek:HOME STORE
Yeni yeni mağazalar keşfetmek mümkün :)



İşte çok sevdiğim bir yer:))
Takılar vazgeçilmezimdir:)
Hangi kadın sevmez ki?:)
Zincir yüzük:Boybeyi




Sezon trendi şapkalardan bende denedim:)
Nasıl olmuşum?:)


Evet sevdiğim mağazalardan birisi olan Home Store'a geldik:))
Home Store'a uğradığım zaman muhakkak birşeyler alıyorum:)
bugünkü aldığım parçayı posrun sonunda göreceksiniz:)


Kürk detaylı deri ceket,
Sezon rengi fuşyada eklenince bence süper olmuş:)
Kalıplarıda tam vücuda oturuyor.
Sezon trendi altın detaylı kemerler Home Store'da tok satıyor..
Ben önceden almıştım kendime,sizin içinde fotoğraflamak istedim..
Zımba detaylı beyaz jean gömlek
Bizim butiktede bir benzeri var:)
Beyaz için
Home Store'a
Kot rengi olan için ise
Miagusto butiğe beklerim:))


Mor renginde bu sene moda olduğunu belirtmiştim daha önceki postlarımda
Mor kenarı zincirlerle süslenmiş şifon elbise
Etek detaylarında ise pliler mevcut
gece gezmeleri için ideal
Bence şapka,deri ceket ve kovboy botlarıyla çok güzel kombinlenebilir.









Taşlı ayakkabı


İşte aldığım parça
Barok desenli,ispanyol paça pantalon
Home Store'un pantalon kalıpları gerçekten inanılmaz.
Bu sezon barok desenininde moda olduğunu belirtmek isterim.
Sizlere daha iyi bir görsel sunmak için Bluzumu kıvırıp peplum havasına sokmaya çalıştım:))

www.homestore.com.t











Bilge'nin önerisi: İspanyol paça pantalon alacaksanız lütfen ayakkabılarınızın görünmemesine dikkat edin
Pantalonun paçasını çok kısalttığınızda yandan kulaklar çıkıyor ve çirkin bir görüntü oluŞturuyor.

Hiç yorum yok:

Bunlarda ilginizi çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...