Bilge'den

Fotoğrafım

Merhaba, Küçücük bir kızken annemin topuklu ayakkabılarını giyip, rujlarını sürerek aynada kendimi izlerdim,okul yıllarımda adım hep kokoş, lolita, stilist Bilge idi. Zaman geçti ama benim modaya ve giyime karşı merakım hiç bitmedi ve geçmedi. Bu blogumda, moda haberlerini,öne çıkan stilleri,kombin önerilerini,sezon trendlerini,ünlülerin stillerini,kendimden kareleri,kozmetik canavarı olduğum için denediğim ürünleri,kısacası bir bayanın hayatının parçası olan güzellik kavramının bütün detaylarını kendi zevkimce sizlerle paylaşacağım. Umarım sizinde tarzınıza uygulamak istediğiniz ve örnek alacağınız paylaşımlar olur... Sevgi ve saygılarımla....
Bilge -Karadeniz

Translate:

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

++Sitene Ekle

Mıagusto'da ara

SOSYAL MEDYADA MIAGUSTO

Icon Icon Follow Me on Pinterest

13 Kasım 2012 Salı

Sezonun on 'must have parcası' Parka,deri ceket,deri etek,deri bluz,kaşmir palto...



Evet sayın takipçilerim,
Hepimiz giyinmeyi seviyoruz,giyinmeyi seviyoruz ki, ben bu blogu yazıyorum ve güncelliyorum,sizlerde (hep var olun)beni takip ediyorsunuz.:)
Bu sezon çok dolu bir sezon,örnek verecek olursam; önceki yıllarda sadece yuvarlak burunlu ayakkabılar modaydı,sivri burun ayakkabı giyenler için ay ne kadar demode diyorduk yada pantalonlarda sadece düşük bel modası vardı,yüksel bel pantalon giyinenleri kınıyorduk:))
Ama son yıllarda görüyorumki, aslında moda bir kısır döngü,zaten o yüzden modayı 60'ler,70'ler diye adlandırıyoruz.
Ben birşey giyindiğim zaman annem:Aa,bu bizim gençliğimizdede modaydı,bende çok giyerdim diyor:)
bende annemin bu sözünden modanın bir kısır döngü olduğunu düşündüm...
Evet,moda gelip geçicimidir,değil midir? Bunu tartışmak istemiyorum çünkü giyinmeyi seviyorum.
Benim esas varmak istediğim nokta şu!
Bu sene neler alıp,nelerle kombinleyebiliriz?
Sırf moda diye bize yakışmayan ve tarzımız olmayan bir parçayı alıp dolapta bekçilik yapmasını izleyeceğimize,hangi parçaları alıp,birçok kombin oluşturabiliriz.
İşte sezondan 10 must have parça ve nasıl kullanılacağına dair ipuçları





Deiğer postlarımda belirttiğim gibi deri ceket bu sene oldukça moda.
Ben temel bir renk olan siyah ve karamel tonlarını tercih ederim.
Deri ceketi pantalonlarla,kısa abiye elbiselerle kombinleyebilirsiniz.sezon trendi kısa eteklerlede güzel duruyor.daha birçok örnek saymak mümkün..
Hep dolabım durdun diyorsanız zımbalı,taşlı modellerden kaçının.bu detaylar gelip geçici olabiliyor.
Bir çift sallantılı ve renkli küpe sade giyinmişken bile sizi şık gösterebilir,bu küpeleri sadece gece değil gündüzde kullanabilirsiniz.
Tabi diğer aksesuarlarınızı minimum seviyede tutmanızda fayda var,yoksa takıcı dükkanından çıkmış gibi olabilirsiniz.
Pullu ve dantel kısa elbise(party dress) oldukça moda bu sezon
Yazdan kalma şu son günlerde çorapsız ve bir çift topuklu ayakkabıyla giyebilirsiniz( tabi biraz bronz olmak şartıyla).
Üşüyorsanızda kalın opak çorapla giyilebilir,sakın bacak gösteren çoraplarla kombinlemeyin o zaman anneanne görüntüsünde olursunuz:)
yine yukarıda belirtiğim gibi sezon trendlerinden deri ceket(siyah) bu elbisenin tamamlayıcısı olur
Alternatif: Trench coat
Military bir palto yada ceket yine sezonun favorilerinden.
Hatta stil ikonu Victoria Beckham ve diğer stil ikonumuz (Prenses)Kate Middleton Military tarzını benimseyenlerden..
Bu ceketi giydiğiniz zaman diğer detayları sade tutun lütfen,yoksa askere giden bir üniformalı olabilirsiniz:)
Nazlı Erden'le yaptığım çekimlerimde eldiveni çok kullanmıştım,bu sene uzun,kısa eldiven çok moda.
Hatta kısa kollu kazaklarınızı uzun eldivenlerle tamamlayabilirsiniz,hem üşümemiş olursunuz hemde çok ayrı bir tarzınız olur..
Deri etek ise yine favori kombinlerimden
Ben dar ve kısa olanları tercih ediyorum,inceyseniz sizde bu modellere yönelin,kısa boylu iseniz yine dar olanları seçmenizde fayda var.
Fotoğraftaki etek kalıbı nedeniyle bence daha uzun boyluların giyebileceği bir etek.
Ayrıca plileri nedeniyle bu eteği kilosu olan bayanlar için önermiyorum.
Yani ben giymem:)
Pantalon-ceket takımı bu sene Prada ile girdi hayatımıza.
prada'dan sonra birçok markadada rastladım.
Daha uygun fiyatlı olsun diyorsanız
Koton ve Batikte bulabilirsiniz
İçine dik yakalı kazak ve gömlek giyebilirsiniz.fazla abartıdan kaçının derim
Baskılı, kadife görünümlü pantalon.
Salaş kazaklarla,ipek gömlek ve bluzlerle giyebilirsiniz.
Pantalon desenli olduğu için üstüne giyeceğiniz detay dümdüz olmalı.
Gerçi bu sene desenleri karıştırma modası var ama ben hala çok benimseyemedim.
Deri bluz:) sanırım ben deriye kafayı fena taktım bu sene:)
Deri bir bluz bence bir insanı çok şık ve sofistike gösteriyor.
Altına bir jean ve topuklu ayakkabı,kulağınıza bir çift tek taş küpe... Bence sizden asili ve şıkı olmaz..
Böyle bluzler isterseniz:Zara ve Mango'da bulmak mümkün
Ben suni deri olanları önermiyorum,seçim sizin...
Ve parkalar...
Parkalar önceden sadece sportif ve sade kombinlerle giyiniliyordu ama şimdi gece elbiselerinin üstüne bile giyiliyor.
Gece elbiselerinin üstüne giyinmek benim çok tarzım değil
Ben olsam,yağmur botlarıyla,jeanlarle,Isabel Marant'ın bu sene çok popüler olan spor ayakkabılarıyla kombinlerim..

Evet sevgili Miagusto severler,benim Must Have parçalar listem ve yorumlarım bunlar.
Tabi bunlar benim sevdiklerim,benim düşüncelerim ve benim tarzıma uyguladığım püf noktaları.seçim ve karar sizin:)
Görüşmek üzere....

Hiç yorum yok:

Bunlarda ilginizi çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...