Bilge'den

Fotoğrafım

Merhaba, Küçücük bir kızken annemin topuklu ayakkabılarını giyip, rujlarını sürerek aynada kendimi izlerdim,okul yıllarımda adım hep kokoş, lolita, stilist Bilge idi. Zaman geçti ama benim modaya ve giyime karşı merakım hiç bitmedi ve geçmedi. Bu blogumda, moda haberlerini,öne çıkan stilleri,kombin önerilerini,sezon trendlerini,ünlülerin stillerini,kendimden kareleri,kozmetik canavarı olduğum için denediğim ürünleri,kısacası bir bayanın hayatının parçası olan güzellik kavramının bütün detaylarını kendi zevkimce sizlerle paylaşacağım. Umarım sizinde tarzınıza uygulamak istediğiniz ve örnek alacağınız paylaşımlar olur... Sevgi ve saygılarımla....
Bilge -Karadeniz

Translate:

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

++Sitene Ekle

Mıagusto'da ara

SOSYAL MEDYADA MIAGUSTO

Icon Icon Follow Me on Pinterest

31 Aralık 2012 Pazartesi

Bugün ne giydim ?

Merhaba,merhaba,merhaba :))
Yine bugün ne giydim köşemizde sizlerle birlikteyim:)
Lafı çok fazla uzatmadan detaylara geçiyorum:)
Malum havalar hrmrn kararıyor ve fotoğraflar çok net çıkmıyor:)
Lütfen mazur görünüz..:)

Detaylar:
Pantalon:FULYAĞMUR BUTİK
gömlek:Zara
Kürk yelek:Home store
Botlar:Guess
Çanta:Prada

Kürk yelekle yaptığım her kombini çok seviyorum.:)
Bağcıklı çizmerlerde bu sene modaya çıkmışken giyinmek istedim yoksa yeni sezona ait değiller
Ne zamandırda giymiyorum.
Bir stil ipucu; bağcıklı çizmeler mini dar eteklerle ve plili eteklele çok güzel duruyor.. :)













2 yorum:

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

bilgecim çok hoş çok gzl giyiniyorsun ama resımlerin çok ufak onları sayfana ekledikten sonra resmın hemen alt bölümününde seçeneklerde sana sorar orta-büyük- küçük-en büyük seklinde....büyük seçeneğini işaretlersen resımlerin büyük görünür....çizmelere bayıldım bu arada ;) nefis...

Bilge Karadeniz dedi ki...

Merhaba,öncelikle yorumun için teşekkürler,sizin dediğiniz gibi fotoğraflar küçük yorumunu aldım:) bu pısttan sonrakiler artık büyük olacak.çizmelerin Fornarina eski sezon..yorumun için teşekkür ederim:)))) bundan sonra büyük fotoğradlarda görüşmek üzere:)))

Bunlarda ilginizi çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...