Bilge'den

Fotoğrafım

Merhaba, Küçücük bir kızken annemin topuklu ayakkabılarını giyip, rujlarını sürerek aynada kendimi izlerdim,okul yıllarımda adım hep kokoş, lolita, stilist Bilge idi. Zaman geçti ama benim modaya ve giyime karşı merakım hiç bitmedi ve geçmedi. Bu blogumda, moda haberlerini,öne çıkan stilleri,kombin önerilerini,sezon trendlerini,ünlülerin stillerini,kendimden kareleri,kozmetik canavarı olduğum için denediğim ürünleri,kısacası bir bayanın hayatının parçası olan güzellik kavramının bütün detaylarını kendi zevkimce sizlerle paylaşacağım. Umarım sizinde tarzınıza uygulamak istediğiniz ve örnek alacağınız paylaşımlar olur... Sevgi ve saygılarımla....
Bilge -Karadeniz

Translate:

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

++Sitene Ekle

Mıagusto'da ara

SOSYAL MEDYADA MIAGUSTO

Icon Icon Follow Me on Pinterest

3 Ocak 2013 Perşembe

Kırmızı renk kombinler,kırmızı rengi nasıl kombinlerim diyorsanız buyrun...

Dünkü kırmızılı postumdan sonra bugünde yine kırmızılı kombinler paylaşmak istedim sizlerle.:)

Kırmızı hiç olmadığı kadar popüler bir renk bu kış, kırmızı rengi seviyorsanız ve hali hazırda sezon rengiyken bence birer kırmızı parçayı dolabımıza ekleyelim ve giyelim
Nasıl giyinelim diyorsanız buyrun bakalım:)
Kırmızı siyah ve gri ve kahvelerle kombinleniyor ben kahverengi ile kırmızıyı çok sevemiyorum
kırmızı ve taba rengi daha çok hoşuma gidiyor:)
Baştan aşağı kırmızı olmak cesaret isteyeceği için sadece ufak bir detaydada kırmızıyı kullanabilirsiniz..
İşte örnekler:çanta,fular,mont,pantalon gibi...














2 yorum:

nuts wardrobe fashion dedi ki...

İkinci görseldeki oversize kaban harika

Bilge Karadeniz dedi ki...

Evet,Zara'da vardı buna benzer sanki..:)

Bunlarda ilginizi çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...