Bilge'den

Fotoğrafım

Merhaba, Küçücük bir kızken annemin topuklu ayakkabılarını giyip, rujlarını sürerek aynada kendimi izlerdim,okul yıllarımda adım hep kokoş, lolita, stilist Bilge idi. Zaman geçti ama benim modaya ve giyime karşı merakım hiç bitmedi ve geçmedi. Bu blogumda, moda haberlerini,öne çıkan stilleri,kombin önerilerini,sezon trendlerini,ünlülerin stillerini,kendimden kareleri,kozmetik canavarı olduğum için denediğim ürünleri,kısacası bir bayanın hayatının parçası olan güzellik kavramının bütün detaylarını kendi zevkimce sizlerle paylaşacağım. Umarım sizinde tarzınıza uygulamak istediğiniz ve örnek alacağınız paylaşımlar olur... Sevgi ve saygılarımla....
Bilge -Karadeniz

Translate:

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

++Sitene Ekle

Mıagusto'da ara

SOSYAL MEDYADA MIAGUSTO

Icon Icon Follow Me on Pinterest

20 Mart 2013 Çarşamba

Koton'un Blogger'ı olabilirim..:)

Merhabalar,
Kısa bir süre önce Koton markasının bloggerlar arasında bir yarışması oldu,yarışmaya kalan ilk 10 blogger Koton ekibi ve Vogue editörleri tarafından seçilecek,bende ilk onun içindeyim..:)
Yakın zamanda siz sevgili Miagusto severlerden oy isteyeceğim...
Teşekkür ediyorum..:)


7 yorum:

Lunapark Queen dedi ki...

Canım harika, tebrik ediyorum, arkandayız :)

Bilge Karadeniz dedi ki...

Canım,canım..:) çok teşekkür ediyorum,haber vereceğim sizlere:)

Belle Amie dedi ki...

butun oylar sana, duyurucagimm :)
belleeamie.blogspot.co.uk

Bouchra Amine dedi ki...

Merhaba! Im ur new follower :) I would love that u follow back and would u open Cozbest link on my blog? kiss

Enise Ç. dedi ki...

Çok sevindim takibinde olduğum birinin aday olması çok güzel
Başarılar

Shirin Serkan dedi ki...

Tebrikler..ve başarılar..
oy verme işlemini daha sonra duyuracaksın galiba..

Bilge Karadeniz dedi ki...

hepinize çok teşekkür ediyorum yorum ve destekleriniz için:)
şu anda oylama belli olmadı,olunca sizlere bildireceğim..:)

Bunlarda ilginizi çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...