Bilge'den

Fotoğrafım

Merhaba, Küçücük bir kızken annemin topuklu ayakkabılarını giyip, rujlarını sürerek aynada kendimi izlerdim,okul yıllarımda adım hep kokoş, lolita, stilist Bilge idi. Zaman geçti ama benim modaya ve giyime karşı merakım hiç bitmedi ve geçmedi. Bu blogumda, moda haberlerini,öne çıkan stilleri,kombin önerilerini,sezon trendlerini,ünlülerin stillerini,kendimden kareleri,kozmetik canavarı olduğum için denediğim ürünleri,kısacası bir bayanın hayatının parçası olan güzellik kavramının bütün detaylarını kendi zevkimce sizlerle paylaşacağım. Umarım sizinde tarzınıza uygulamak istediğiniz ve örnek alacağınız paylaşımlar olur... Sevgi ve saygılarımla....
Bilge -Karadeniz

Translate:

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

++Sitene Ekle

Mıagusto'da ara

SOSYAL MEDYADA MIAGUSTO

Icon Icon Follow Me on Pinterest

8 Nisan 2013 Pazartesi

Bugün ne giydim, Yağmurlu havalarda trenchcoat giyilir:)

Bugün yine iç karartıcı havalardan birini yaşıyoruz:) bende trenchcoatumu geçirdim üstüme ve gittim Nişantaşı'nı turlamaya:))
E Nişantaşı'nda alışveriş yaparken rahatlık daha önemli benim için bu nedenle superga'larımı tercih ettim...
Kombin renklerimde ise sezon trendi olan turuncu ve fuşyayı birleştirdim...:)

Trenchcoat:Burberry
Gömlek:Gucci
Pantalon:H&M
Ayakkabı:superga
Çanta:Miu Miu
Kolye:lidyana.com
Tektaş kolye:kuyumcumdan
Küpelerim:yine kuyumcumdan













9 yorum:

oğuz akdeniz dedi ki...

gerçekten çok şık..en ince detayına kadar
http://zoomlabakalim.blogspot.com/

Zuhal Varol dedi ki...

ÇOK GÜZEL BİR KOMBİN GÖRÜYORUM OMG!

Bilge Karadeniz dedi ki...

Canım zuhal'cim çok teşekkür ediyorum...:)

pinkly dedi ki...

Havaya inat seçtiğin renklerle çok enerjik görünüyorsun :)

fashionfromsmyrna dedi ki...

çok guzeeeel:) ama en guzeli, de sacların ve makyajın:) bide zayıfcacıksın ya cok hosuma gidiyo:)

Belle Amie dedi ki...

Cok guzel olmussn benegimm :)

Bilge Karadeniz dedi ki...

Çokk güzel yorumlar aldım bugün..çok çok teşekkür ediyorum hepinize..:)

Tulay Demirbas dedi ki...

sevgili bilge çok zevkli giyiniyorsun
çantanda miu miu kalitesinin şık bir örneği:)

Bilge Karadeniz dedi ki...

Sevgili Tülay,çok teşekkür ediyorum..:)
Hepinizin ilgisi,yorumları beni çok mutlu ediyor....:)

Bunlarda ilginizi çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...