Bilge'den

Fotoğrafım

Merhaba, Küçücük bir kızken annemin topuklu ayakkabılarını giyip, rujlarını sürerek aynada kendimi izlerdim,okul yıllarımda adım hep kokoş, lolita, stilist Bilge idi. Zaman geçti ama benim modaya ve giyime karşı merakım hiç bitmedi ve geçmedi. Bu blogumda, moda haberlerini,öne çıkan stilleri,kombin önerilerini,sezon trendlerini,ünlülerin stillerini,kendimden kareleri,kozmetik canavarı olduğum için denediğim ürünleri,kısacası bir bayanın hayatının parçası olan güzellik kavramının bütün detaylarını kendi zevkimce sizlerle paylaşacağım. Umarım sizinde tarzınıza uygulamak istediğiniz ve örnek alacağınız paylaşımlar olur... Sevgi ve saygılarımla....
Bilge -Karadeniz

Translate:

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

++Sitene Ekle

Mıagusto'da ara

SOSYAL MEDYADA MIAGUSTO

Icon Icon Follow Me on Pinterest

17 Nisan 2013 Çarşamba

Mehmet Günsür ve Gülse Birsel LC Waikiki'nin Reklam Yüzü Oldu!

“Türkiye’ye Her Yıl 175 Milyon Kez Yakışıyoruz” sloganıyla yola çıkan LC Waikiki; İlkbahar/Yaz Koleksiyonu reklam filmi için Mehmet Günsür ve Gülse Birsel ile kamera karşısına geçti. Reklam çekimlerindeki rahat tavırlarıyla sete eğlence katan ünlüler, tek başlarına yer alacakları farklı iki reklam filmi ile izleyicilerin karşısına çıktı.

Türkiye moda perakende sektörünün lideri LC Waikiki, İlkbahar/Yaz koleksiyonunun yeni reklam filmi kampanyası ile şimdiden çok konuşulmaya başladı. Filmde, başarılı oyunculuk kariyeriyle dikkatleri çeken yakışıklı oyuncu Mehmet Günsür ve senarist-oyuncu kimliğiyle milyonları kahkahaya boğan Gülse Birsel yer aldı.

Oynadığı reklam filminde “Aslında her zaman bir çizgin olmalı” diyen Mehmet Günsür, sezonun vazgeçilmezi olan denimler, blazer ceketler ve ekose gömleklerle kamera karşısına geçti. Kendisi için modada anahtar kelimenin pratiklik olduğunu söyleyen Gülse Birsel ise, çizgi, ekose ve puantiye detaylarının ağırlıkta olduğu, baharın renklerini tam anlamıyla yansıtan kıyafetlerin içinde “En önemlisi kendine yakıştırmak” diyor.

Herkese aynı anda hitap ederek Türkiye’ye her yıl 175 milyon kez yakıştığını vurgulayan LC Waikiki, yeni kampanyasında modern, eğlenceli ve enerjik bir konseptle karşınıza çıktı. İlkbahar/Yaz Koleksiyonu’nun tanıtıldığı eğlenceli kampanya, televizyon, internet, sosyal medya  ve açık hava uygulamalarıyla da tüketiciler ile buluşmaya devam ediyor.

Bir bumads advertorial içeriğidir.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Aѕ the admin of thiѕ site is working, no
hеѕitation verу rapidly it wіll be renοωnеd, due to its qualіty contents.


mу blog: oklahoma city seo

Bunlarda ilginizi çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...