Bilge'den

Fotoğrafım

Merhaba, Küçücük bir kızken annemin topuklu ayakkabılarını giyip, rujlarını sürerek aynada kendimi izlerdim,okul yıllarımda adım hep kokoş, lolita, stilist Bilge idi. Zaman geçti ama benim modaya ve giyime karşı merakım hiç bitmedi ve geçmedi. Bu blogumda, moda haberlerini,öne çıkan stilleri,kombin önerilerini,sezon trendlerini,ünlülerin stillerini,kendimden kareleri,kozmetik canavarı olduğum için denediğim ürünleri,kısacası bir bayanın hayatının parçası olan güzellik kavramının bütün detaylarını kendi zevkimce sizlerle paylaşacağım. Umarım sizinde tarzınıza uygulamak istediğiniz ve örnek alacağınız paylaşımlar olur... Sevgi ve saygılarımla....
Bilge -Karadeniz

Translate:

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

++Sitene Ekle

Mıagusto'da ara

SOSYAL MEDYADA MIAGUSTO

Icon Icon Follow Me on Pinterest

11 Eylül 2013 Çarşamba

Bugün ne giydim: kalem etek ve kazak kombini blogda

Merhabalar:)
Yine bir bugün ne giydim postu ile sizlerleyim...
Yine işlerle ilgili koşturmam vardı,bu nedenle bira resmi olmam gerekiyordu,bende kalem etek tercih ettim,gerçi kalem etekler artık gece,gündüz,ofiste,yemekte kısacası her yerde karşımıza çıkacak bu sezon...
Kalem etek üstüne kazaklarıda çokça göreceğiz bu sezon,bele kemer takmak ise yeni moda trendlerinden...

Gri-kırmızı-siyah-beyaz ise joker renkler...:)

Triko:H&M
Etek:Zara
Çanta:Celine
Ayakkabı:christian Louboutin
Kemer:İpekyol
Gözlük: Michael Kors







3 yorum:

Buket pukFashion dedi ki...

Yine çok şıksın canım, daha zayıflama ama lütfen artık depresyona giriyorum:)

Bademle Buduk dedi ki...

çok şık kombin, cumartesi etkinlik kombini de başarılıydı, sevgiler :)

Bilge Karadeniz dedi ki...

Çok teşekkür ederim canımm..:)) öperim..::)

Bunlarda ilginizi çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...