Bilge'den

Fotoğrafım

Merhaba, Küçücük bir kızken annemin topuklu ayakkabılarını giyip, rujlarını sürerek aynada kendimi izlerdim,okul yıllarımda adım hep kokoş, lolita, stilist Bilge idi. Zaman geçti ama benim modaya ve giyime karşı merakım hiç bitmedi ve geçmedi. Bu blogumda, moda haberlerini,öne çıkan stilleri,kombin önerilerini,sezon trendlerini,ünlülerin stillerini,kendimden kareleri,kozmetik canavarı olduğum için denediğim ürünleri,kısacası bir bayanın hayatının parçası olan güzellik kavramının bütün detaylarını kendi zevkimce sizlerle paylaşacağım. Umarım sizinde tarzınıza uygulamak istediğiniz ve örnek alacağınız paylaşımlar olur... Sevgi ve saygılarımla....
Bilge -Karadeniz

Translate:

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

++Sitene Ekle

Mıagusto'da ara

SOSYAL MEDYADA MIAGUSTO

Icon Icon Follow Me on Pinterest

7 Aralık 2013 Cumartesi

AYIN KOZMETİK URUNU




Merhabalar,
sizlere denediğim ve çok beğendiğim bir üründen bahsetmek istiyorum.
Make up Forever Aqua Lip  kalıcı,çıkmayan ruj.
Normalde kalıcı(waterproof ) rujlar belirli bir zamandan sonra dudakta pütürlü bir etki yaratıyor değil mi? Bu ruj kesinlikle öyle değil, çünkü ruj iki taraflı....
Önce rujunuzu sürüyorsunuz sonrasında alt kısmındaki şeffaf cilayı rujun üstüne sürüyorsunuz.
Sonuç mükemmel ötesi, hem parlak, hem kalıcı...
Dudak kalemi ile çerçeveleme yapmayı unutmayın...
Kesinlikle denemenize değer bir ürün... :)





6 Aralık 2013 Cuma

Bugun ne giydim



Merhaba,
iyi ki salaş(bol kazak) ve volan etek modası var, benim en çok uyguladığım kombin diyebilirim.
Bordo renk ise yine sevdiğim renkler arasında, asında baştan aşağı bordo giyinmek çok asil duruyor, altına pudra rengi ayakkabı ile çok sofistike bir görünüm elde edebilirsiniz.
bu arada etek ve salaş kazak kombinin de içinize beyaz gömlek tada Jean gömlek giyinmeyi unutmayın:))


sevgiler:)))












 
 
 
Kazak ve etek: Zara
Botlar: Michael Kors
çanta:Prada
Gömlek:Beymen Club

4 Aralık 2013 Çarşamba

BUGUN NE GİYDİM


Soğuk bir günden herkese merhaba,
Her ne kadar kürk giyinmek bazı kesim için yanlış olsa da bizi sıcacık tutan şeylerin arasında geliyor kürk...
Bende deri ceketimin üstüne kürk yeleğimi geçirdim, zaten biliyorsunuz!,bu sene pantolon üstüne etek, ceket üstüne yelek giyinmek moda, her ne kadar ceket üstüne yelek giyinmiş olsam da pantolon üstüne etek giyinmek bana biraz ters:))

Bu sene volanlı, kısa eteklerle binici çizmelerini kombinlemek çok moda, dar etek ile yapılan kombinden daha hoş duruyor diyebilirim, boğazlı kazak yine sezon trendlerinden hem de soğuktan korunmak için birebir )












Etek:Guess
çanta:Prada
Kürk yelek:Home Store
Deri ceket:Beymen
Çizme:Fornarina



3 Aralık 2013 Salı

YILBASI GECESİ İCİN NERDEN NE ALSAM


Merhabalar,
2013 yılının son ayına girmiş bulunmaktayız, yeni yıla az kaldı, sizler için temennim, inşallah hepiniz hayatınızda yaşadığınız ne olumsuzluklar var ise 2013 yılı ile birlikte sona ermesi ve güzel bir yıla, güzel heyecanlarla balamanız....
Tabi ki konumuz bu değil, hepimiz yeni yıla girerken şık olmak istiyoruz, yeni kıyafetler giyinmek istiyoruz ama bulamıyoruz, bende sizin için gözüme kestirdiklerimi burada sunmak istedim sizlere:)


                                                                       ASOS
ASOS 'ta çok güzel elbiseler bulmak mümkün, fiyatlar Euro bazında, sipariş vermek isterseniz acele etmelisiniz,teslim süresi 15 günü buluyor....




www.asos.com


www.asos.com


 
 
 
 
 
 
 
ZARA
 
 
 
 
 
 

ZARA'NIN ELBİSELERİ GÜZEL OLSADA PİŞTİ OLMA OLASILIĞI ÇOK FAZLA:)








FOREVER NEW
 
 



 
 
www.forevernew.com.tr
 
yasambu.com
 
                                                                   www.yasambu.com

2 Aralık 2013 Pazartesi

AYIN ROPORTAJI UNLU ASTROLOG HANDE KAZANOVA


 
MERHABA MIAGUSTO SEVERLER:)
ÇOK ÖZEL BİRİSİNİN RÖPORTAJI İLE KARŞINIZDAYIM BUGÜN:)
HEPİNİZİN YAKINDAN SEVDİĞİ VE TANIDIĞI HANDE KAZANOVA BAKIN BİZLERE NELER ANLATTI:)
HEMEN SİZİ RÖPORTAJ İLE BAŞ BAŞA BIRAKIYORUM

HANDE KAZANOVA'YA BURDAN ULAŞABİLİRSİNİZ
 
 
 
 
 
 
BİLGE: ÇOK GÜZEL BİR ENERJİNİZ VAR ,HEP BÖYLE GÜLERYÜZLÜ MÜSÜNÜZ?

HANDE KAZANOVA: Adım gülümseme (tebessüm) anlamına geliyor farsça da Hayata hep gülümseyen bir yüzle bakmaya çalışırım, çok ciddiye almam. Küs kalamam mesela, yarına çıkacağımızın garantisi yok, neyin küslüğü derim ve hemen barışmak isterim. Hayat felsefem “sen gül ki, hayat da sana gülsün.” Ben her şeyin insanlar için olduğuna ve birgün muhakkak geçeceğine inandığım için çok fazla meseleyi kafama takmamaya çalışıyorum.

 

 

BİLGE: ASTROLOG OLMAK AKLINIZA NEREDEN GELDİ DİYE SORMAK İSTEMİYORUM, MUHAKKAK HİSLERİNİZ DOĞRULTUSUNDA KARAR VERMİŞSİNİZDİR AMA BAZI ASTROLOGLAR ‘ÇOCUKLUĞUMDAN BERİ ASTROLOJİYE MERAKIM VARDI’ DİYORLAR, SİZİN HİKAYENİZ DE ÖYLE Mİ BAŞLADI?

HANDE KAZANOVA: Evet durduk yere astroloji ne ilginçmiş ben bunun eğitimini alayım diyen olmuyor ama varsa da saygı duymak lazım, ben 14-15 yaşlarımda ilk olarak burçları merak etmeye başladım daha sonra da astrolojinin sadece burçlardan ibaret olmadığını gördüm. İçine daha çok girme isteğim arttığında eğitimini almaya karar verdim.

BİLGE: ASTROLOG OLMAK İÇİN NE GİBİ EĞİTİMLER ALMAK GEREKİYOR? SADECE EĞİTİMLE Mİ SINIRLI, HER EĞİTİM ALAN KİŞİ ‘TAMAM BEN ARTIK ASTROLOG OLDUM’ DİYEBİLİR Mİ?

HANDE KAZANOVA:Tabii ki hayır sadece eğitimle sınırlı olamaz ama şunu da kabul edelim  Türkiye de o kadar az eğitimini tamamlamış astrolog var ki. Bence her meslekte olduğu gibi, bu işi de doğru yönleriyle, teknikleriyle öğrenmeli ve sonra da kendini geliştirmelisin. Sadece ben iyi bir eğitim aldım demek de doğru değil. İyi bir astroloğun önce kendini ve yaşadıklarını hazmetmesi ve kendi hayatını düzeltmesi lazım.

 

BİLGE: ALTINCI HİSLERİNİZE GÜVENİR MİSİNİZ?

HANDE KAZANOVA: Ben çok önemli olaylarda hislerimi ve kalbimi, günlük olaylarda mantığımı kullanan bir insanım. Herkes gibi benim de 6. hissim kuvvetlidir.

 

BİLGE: ASTROLOJİ İLE FAL ARASINDAKİ FARKI ANLATABİLİR MİSİNİZ? PEK ÇOK KİŞİ İKİSİNİ AYNI KATEGORİYE SOKUYOR?

HANDE KAZANOVA: Evet bunun da altının iyi çizilmesi gerekiyor. Astroloji insanın kendini, karakterini ve çevresini iyi anlamasını sağlayan bir hayat felsefesidir. Hepimiz gökyüzünden etkileniyoruz ve bu etkileşimin iz düşümü olarak algılayabiliriz astrolojiyi. Astroloji bir seçenekler dünyası, kendi karakterimize ve bu karaktere dayanan seçeneklere göre yaşıyoruz, bu yüzden olasılıklara ve matematiğe dayalı bir sistem üzerine kurulmuş. Yani değiştirebileceğimiz olaylar üzerinde özgür irademizi kullanarak ve kendimizi geliştirerek, değiştirerek hayatımızın gidişatını bir anlamda kendi lehimize çevirebiliriz. Elbette bu kolay bir şey değil ama bunu yapabiliriz, örnekleri çok. Bir anlamda “karakterimiz kaderimiz” felsefesi üzerine kurulu. Başına bunlar bunlar gelecek, evleneceksin, boşanacaksın, işini kaybedeceksin, hastalanacaksın diye kesin ibareler yok. Yaşam evreleri var. Senin yaşam evren, işinde verimli ve güzel bir dönemi işaret ediyorsa, işte o zaman tüm enerjini işine vermen gerekiyor. Bunu yaparsan çok kazançlı çıkıyorsun. Ya da zor bir gezegen etkisiyle, sağlık alanın etkileniyorsa yine önlemlerini alarak sağlığını koruyabilirsin...
 

 

BİLGE: BİRAZ BİZE GÖKYÜZÜNDEN BAHSEDER MİSİNİZ? GEZEGEN NEDİR, NASIL OLURDA BİR İNSAN GEZEGENDEN ETKİLENİR?

İnsanlar kendilerini bildikleri günden beri gözleri hep gökyüzünde olmuş. Ay’ın evrelerine göre tarımcılık, hayvancılık, şifacılıkla uğraşılmış. Çok eski çağlardan beri venüs döngülerine önem verilmiş. Bizler bir güneş sistemi içinde yaşıyoruz ve bu sistem içinde olan biten her şey dünyamızı, mevsimleri oluşturan manto tabakamızı ve otomatikman bizleri etkiliyor. Ama burada bir şeyin altını da çizmek gerek. Sadece bizler gezegenlerden etkilenmiyoruz aynı zamanda onlar da bizden ve yaşadıklarımızdan etkileniyor. Her şey bir etkileşim içinde. Bugün yapılan onlarca araştırmada, insanoğlunun yaşadığı kargaşa, savaşlar ve buhranların güneş lekelenmelerine ve güneş üzerinde oluşan fırtınalara sebep olduğu ortaya çıkarılmış, aynı şekilde güneş lekelenmeleri veya güneş üzerinde oluşan fırtınalarda haliyle bizi ve dünyamızı etkiliyor. Gökyüzünde ne varsa, yeryüzünde de o var!

 

BİLGE: BİRAZDA HERKESİN KORKULU RÜYASI OLAN DOLUNAYI ANLATIR MISINIZ? NEDEN İNSANLAR KORKAR DOLUNAYDAN, NEDEN KURT ADAM VE DOLUNAY HİKAYELERİ YÜZYILLARDIR İNSANLARIN DİLİNDEDİR?

HANDE KAZANOVA: Dolunay enerjinin en tepe olduğu zamandır. yeni ay zamanı başlattığımız işlerin meyvelerini yaklaşık 2 hafta sonrasında yani dolunay zamanında görürüz. Duygusal olarak enerjimiz yüksek olduğundan idare etmek ve türlü türlü duygularla baş etmek bu dönemde kolay olmaz. Ayrıca ay’ın oluşturduğu med cezir hareketleri, %75 i su olan insanları da etkiliyor. Vücudumuzdaki su seviyesi, kan ve sıvı dengesinde iniş çıkışlar, bizim ruh halimizi de etkiliyor. Bugün dünyada dolunay zamanı agresifleşen, başı ağrıyan, kendini kontrol edemeyen, kazalara sebep olan insanlar üzerinde yapılan araştırmalar var, onlara bakmak lazım. Bence ayın o kocaman yüzünün dünya ya yansıması, insanları büyülemektedir. Bir de dolunay zamanı aydınlık olduğundan her şey daha rahat görülür. karanlıkta saklı olanın açığa çıkması gibi, belki bunun hikayeler üzerine etkisi vardırJ

Dolunay zamanı başı ağrıyan ve kendini fazlasıyla agresif hisseden bir danışmanım vardı. Ben de Peygamberimizin (S.A.V) dolunay zamanı tuttuğu oruçtan bahsetmiştim. Buradan onu da söyleyelim, dolunay dan çok etkilenmemek için dolunay öncesi birkaç gün ve dolunay sırasında çok sıvı tüketmezsek o zor etkilerinden de bir anlamda kurtulmuş oluyoruz.

BİLGE: SİZİN BİZLER İÇİN VERDİĞİNİZ HİZMETLERDEN BAHSEDEBİLİR MİSİNİZ, SİZİN İNTERNET SAYFANIZ VAR,ORDAN BAŞVURU YAPTIM,SİZE GELDİM,NE YAPIYORUZ? BU SÜREÇTEN BAHSEDEBİLİR MİSİNİZ?

HANDE KAZANOVA: www.handekazanova.com da bana danış bölümünden formu eksiksiz dolduruyorsunuz. O form bizim mail alanımıza düştüğünde asistanım, size bilgilendirici bir mail atıyor. Yoğunluğumuza göre bir ayarlama yapıp görüşmeye alıyoruz. Görüşme yaklaşık 1, 1.5 saat sürüyor. İlk 45 dakikayı kişilik analizine, diğer 45 dakikalık zamanı ise o sene ki döngülere ayırıyorum.

BİLGE: ASTROLOJİK HARİTA DEĞİŞMEZDİR DİYE BİLİYORUM, ŞİMDİ GENÇ KIZLAR İÇİN BİR SORU SORAYIM, BİR İLİŞKİMİZ VAR İSE O KİŞİ İLE EVLENİP EVLENMEYECEĞİMİZİ ÖĞRENEBİLİYOR MUYUZ BU HARİTADAN? J

Evet doğumharitası için de önemli bilgiler barındırır. Ne tür insanlara eğilimimiz var. Aşka ve sevgiye yaklaşımımız nasıl? Kendimizi karşı tarafa rahat ifade ediyor muyuz? Korkularımız neler gibi... Yoksa ben Ali’yle evlenecek miyim gibi soruların cevabını almak gibi bir durum söz konusu olamaz. ilişki haritalarından aynı döngülerde olup olmadığına bakılabilir, bu da bize önemli ip uçları verebilir, ama bunun için karşı tarafında bilgilerine ihtiyacımız olacaktır.

 

 

BİLGE: SİZCE KADER DEĞİŞİR Mİ, YOKSA YAZILANI MI YAŞIYORUZ?
HANDE KAZANOVA: Değiştirebileceğimiz şeyler var, bir de değiştiremeyeceğimiz şeyler var. Mühim olan değiştirebileceklerimizi fark etmek, değiştiremeyeceğimiz bir durum için kendimizi zorlamak en büyük hatadır. Örnek verecek olursak, sesimiz güzel ve yeterli değilse ve biz çok iyi bir ses sanatçısı olmak için gece gündüz çalışıyorsak, ne kadar çalışırsak çalışalım sonuç hüsran olacaktır. İsteğimiz yeteneğimizden fazla olduğunda hastalıklar kendini göstermeye başlar. Mevlana’nın en sevdiğim sözlerinden biri “Gam, olmayacak dileklerden meydana gelir” dir. O yüzden yapabileceklerimize ve değişebileceklere odaklanmamız lazım. Astroloji bunu fark etmek için en güzel yollardan bir tanesi.

 

BİLGE:BEN SİZİN GİBİ TECRÜBELİ BİR ASTROLOG OLSAM HER GÜN HARİTAMA BAKAR,AY BUGÜN MARS GERİ GİDİYOR,SATÜRN YERİNDE DURUYOR DİYEREK SÜREKLİ HARİTAMA GÖRE HAREKET EDERİM DİYE DÜŞÜNÜYORUM,SİZİN İÇİNDE ÖYLE Mİ? YANİ GELECEĞİNİZİ HARİTANIZDAN ÖĞRENEREK ÖNLEM ALIYOR MUSUNUZ?

HANDE KAZANOVA: Çok önemli olaylarda Astroloji benim en büyük yardımcım. Ama her gün açılara göre hareket etmek hayatı tam anlamıyla yaşamaktan bizi alıkoyar diye düşünüyorum. Önemli görüşmelerim varsa ayın boşlukta olmamasına özen gösteriyorum. Anlaşma yapacaksam, gökyüzünün en ideal anından yararlanmaya çalışıyorum elbette kiJ

 

 BİLGE:SON OLARAK MIAGUSTO TAKİPÇİLERİNİN SİZE ULAŞMALARI İÇİN BİLGİLERİNİZİ VEREBİLİR MİSİNİZ, SİZE NASIL ULAŞIRLAR?

HANDE KAZANOVA: bana ulaşmak çok kolay, bunun için yapmanız gereken www.handekazanova.com u ve twitter adresimi takip etmeniz.
 
Bu güzel röportaj için çok teşekkür ederim Hande hanım :)
Ben teşekkür ederim :)

 

Bugun ne giydim

Merhabalar,
En çok sevdiğim bir stille karşınızdayım..
Sevdiğim stilin adı DERİ
zaten hepiniz,takipçiler olarak deriye olan zaafımı biliyorsunuzdur..:) bu senede hiç olmadığı kadar moda..

Deri ve derinin asaleti diyorum başkada birşey demiyorum kızlar..:)













Deri ceket:sizlere sunduğum deri tasarımcı arkadaşımın,isterseniz ban ulaşabilirsiniz
Botlar:Jessica Simpson
Bluz:Zara
Çanta:Christian Dior
Kolye:Topshop

Bunlarda ilginizi çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...